U.S.R.A.H "Sweet Circle"

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..

nak kongsi lah... sket2.. hehe

ada sorang adik tu tanya saya,

"akak.. saya suka tengok gambar-gambar akak pos kat FB n BLOG pasal USRAH..
tapi kak, saya mana tahu arab..:( USRAH tu ape kak.."

oh.... adikku sayang,

InsyaAllah... macamana nak mula cerita best ni ek ^^

USRAH itu apa?

USRAH itu datangnya dari bahasa Arab dik..
USRAH maksud dia keluarga...
nak tahu lebih2... jom join USRAH dulu... hehe..

InsyaAllah, kalau ada masa lebih sikit, saya tulis2 pasal "Apa itu USRAH?"

ok... cerita pagi tadi~
cikgu (panggilan sekarang ;P)

cikgu baru je selesai buat usrah dengan anak-anak didik...

diberi amanah untuk pegang usrah aanak-anak didik
dalam kalangan pengawas sekolah & Exco Asrama,

agak kekok2 la 1st time jumpa hari ini... (walaupun jumpa kat sekolah hari-hari..)
tapi...
dalam pertemuan 'special' macam usrah ni.. 
1st time la.. ;)

ok... komen cikgu;
cikgu berasa sangat seronok tau.. ^_________^
RINDU usrah! teringat adik-adik Usrah cikgu dulu...

Allah.... Terima Kasih Allah....
Terima kasih kerana menjagaku dengan cukup  sempurna..
menjagaku untuk terus istiqamah di jalanMU..
:') Terharu dengan Anugerah besar ini..


 kat atas ni komen dari anak-anak didik..


Terima kasih anak-anak didik tersayang...

Rasinah | Aishah | Faiqah | Aslamiah 
Ummi Aida | Syafiiqoh | Humairah | Shahmimi

mereka semua ni dalam kalangan pengawas dan exco asrama..
pemimpin-pemimpin sekolah ni..

awesome kan?

:)

InsyaAllah... cikgu dah tak sabar-sabar nak kongsikan ilmu
yang tak seberapa cikgu ada untuk kalian semua...
InsyaAllah, jumpa next usrah ye.. 

InsyaAllah... 

Wassalam... 

^______________^


No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)