::Tahun baru 2012::

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah...
Masih diberi pinjam nyawa ini dari Allah kepada hambah hina ini...

Sedar tak sedar sudah masuk 2012 masihi...
hari ini berumur 21 tahun, 3 bulan, 6 hari...

Post kali ni nak cerita pasal tahun baru..
Sambutan Tahun Baru 2012.. 
Sepanjang hidupku tak pernah sambut tahun baru secara formal..

kalau dulu, dah tanam dalam fikiran 

sambutan tahun baru, 
sambutan yang akan berlaku banyak konsert...
sambutan yang akan berlaku banyak pergaulan bebas...
sambutan yang akan berlaku banyak penzinaan...
sambutan yang akan berlaku banyak pesta arak...
dan banyak lagi benda-benda negatif...

jika dulu.. 
2 atau 3 hari sebelum tahun baru,
saya dan sahabat2 pendokong "Amar Makruf Nahi Munkar"
bersedia dengan jiwa+raga bersama risalah-risalah dakwah..

tapi kali ini sangat berbeza sekali..
persediaan sambutan tahun baru dinanti-nanti..
sangat-sangat tak sabar...

Sambutan tahun baru di SELANGOR..
Allah Maha Mengetahui betapa gembira+terharu hati ini... =_=

status FB :)


Alhamdulillah... Kak Nad, Syukron kathir.......

Sangat-sangat bersyukur menjadi salah seorang pengunjung ke sini..

ni saat-saat saya paling teruja.. terharu..
Allah~


Tenggelamkan Sorakan Percikan Bunga Api Di Putrajaya & Dataran Merdeka Dengan Laungan Takbir, ALLAHU AKHBAR !!! Di Dataran Kemerdekaan Shah Alam Malam Ini. Jangan Lupa Bawa Sejadah Masing-Masing Untuk Solat Maghrib & Isya' Berjamaah Yang Akan Diimamkan Oleh Imam Muda Asyraf. Kemudian Soal Jawab & Tazkirah Perdana Bersama Ustaz Azhar Idrus ( Tetamu Jemputan Zizan Raja Lawak ) Dan Nyanyian Nasyid Serta Persembahan Dari Akhil Hayy, Sham Kamikaze, Shahir AF & Ramai Lagi. JAIS Tak Bagi Kita Gunakan Masjid, Kita Guna Dataran.. Lebih Ramai Yg Dapat Menimba Ilmu.. Allahu Akhbar !!!



[copy dari FB]




ok... setakat tu dulu penulisan saya...

wassalam...

p/s: agak tergantung, ngantuk... zzz.. 

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)