::Dunia belajar::

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah... 
diberi peluang oleh Allah untuk tulis blog hari ni..
setelah berpenat buat assignment, jawab test dan project..
akhirnya, saya curi-curi masa untuk tulis something dalam belog ni..;)

pernah dengar tak pepatah:
" jauh perjalanan, lihat pemandangan...banyak pengalaman" 

:) senyum~

kenangan lama : Sek rendah 
 pintu masuk lama dulu.. masa ni saya masih sempat melalui pintu ni.hehe

 perpustakaan... masa ni, saya pengawas perpustakaan
(best... banyak buku boleh baca selalu)

 perpustakaan

ni kelas saya masa darjah 3..

 akhirnya bangunan lama diroboh & tukar dengan ini


kantin sekolah rendah 

antara bangunan lama masih utuh.. cuma telah dicat agar nampak baru:) 

 perubahan ketara... kini


tahun ni... pergi melawat semula sekolah dgn kwn2 ..:)


kenangan lama:Sekolah menengah 
gambar lama..


time saya form 1-3, belajar sini.. 
Imtiaz Dungun (menengah rendah)


kemudian.. sambnung menengah atas (form 4-5)

kami on da way balik dar(rumah)..


p/s: gambar masa sekolah menengah sangat2 kurang...
kenangan "haflah at-takharruj" 2007


kenangan lama: Matrikulasi
dewan

laluan ke kelas dan surau

bangunan kelas


kini aku di sini.. cewahhh!


bangunan pensyarah

laluan ke bilik pensyarah

bangunan kuliah dan makmal

fakulti kejuruteraan dari fakulti saya..

view dari tingkap fakulti CS

fakulti MassCom

tangga yang tinggi...:)

My faculty...

parking keta belakang bilik pensyarah..

Surau kolej Mawar :)

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)