::Rehlah Ukhuwwah wa Mahabbah::

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...
syukur sangat2 ya Allah.. syukur kerana Allah berikan nikmat ini..
nikmat sebuah UKHUWAHFILLAH.. 

tak dapat diucap dengan kata-kata..
tak ternilai dengan wang berjuta-juta..
hanya orang yang ikhlas mampu merasa..
ikhlas dalam persahabatan keranaMU, Ya Allah..

saya akan ingat tarikh hari ini 24 Jun 2012..
tarikh pertemuan santai bersama adik2 usrahku..

pertemuan pagi yang indah ini, membuatkan hati ini terharu..sungguh terharu..
kerana 2 generasi adik usrahku sedang berada di hadapanku..
mereka sungguh hebat! mereka sangat cool! mereka menghiburkan diriku..

kami mulakan dulu dengan Solat sunat Dhuha.. Alhamdulillah
Allah beri peluang utk mereka cuba solat di tepi tasik yang indah ni.. syukur~
solat dhuha dulu... semoga Allah mudahkan jalan rezeki kami...

dan kami berkumpul utk bacaan surah As-Saff secarai beramai2..
Alhamdulillah...

banyak yang kami berkongsi berkaitan maksud dan tafsiran disebalik surah As-Saff..
semoga kita sama-sama hafal surah ni sebagai motivasi buat semua..

then kami sambung dengan
sarapan pagi.

ta'aruf.

aktiviti "If words could Talk"

sesi main jambatan gantung
bersurai...

Odw balik, saya diajak oleh adik2 makan tengahari kat RFC...
Alhamdulillah.. nikmat Allah bagi semua ni~

:)

p/s: sebenarnya tak tahu nak update ape.. hati sdg berbunga2 bahagia lagi.. happy sangat hari ni..
TERIMA KASIH ALLAH~

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)