::shooting::

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, peluang Allah bagi untuk update belog lagi...

Baru sahaja selesai buat 'shooting' untuk projek 
bagi subject Digital, Audio, Video semester ni...

Tajuk filem pendek kami :) " Secangkir Kasih"

kenali watak~

kiri: Anim sbg fatin-watak utama & kanan:Mashitah sbg Nur

Kak Ngah sbg Ibu

Faiz sbg Azmi

-------------------------------------------------

The Making of...

OUR CREW...
 Hajar, Che Lah, Ziezah, Fizah.. 

testing..testing.. ^^,

over the shoulder shot

Dolly the making..;) 

Ok..standby! 

 After shot in SACC Mall...
CREW & Actors..:)


Peace...(^_^)v

ok..start! 

 Last shooting..2nd day..

 TEKA-TEKI...
"Berapa orang dalam lif ni..?"
jawab2x..;)

 Let..3,2,1 ACTION!

 lastly... camerawoman 4 the making.. =)
p/s: maaf.. guna HP je 4 ambik gambar ni... so, sorry 4 low quality~

salam sayang.. tata..titiii.. tutuuu..;)

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)