::To my kakak::

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..
Allah is Greatest!!

Thank you Allah give me a happy life..
Thank you bring me 2 sweet kakak..
I really love both..
only you know how much i love them..
i know i cant describe my love in front of them..
but Allah know the meaning of love for me..:)

This semester, i got very sweet experience with these kakak..huhuhu
Although, both of them always 'gaduh2'.. that is sweet~
they make me smile.. sometime, my tears going down.. 
my tear not because of they make mistakes for me..
the tears is only because i'm very happy because have them.. :')

They are my S.A.H.A.B.A.T..
They are my K.A.K.A.K

Thank you Allah!

kak aina.. kak fatim,
I love you!

i dedicate this copy&paste song to both of you..hehe

The other nite, dear,
As I lay sleeping
I dreamed I held you in my arms.
When I awoke, dear,
I was mistaken
And I hung my head and cried.

You are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away.

You told me once, dear
You really loved me
And no one else could come between
But now you've left me
You love another
You have shattered all my dreams;

But you are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away.

p/s: anggap la saya yang duk nyanyi lagu ni...hahahaha..;p

akak-akak.. jiwang x saya? huhu.. saje je tu nk wat jiwang2 sket.. 
biar akak 'muntah2' sket..;p 
jangan marah deh~
i love you! ;)

Salam sayang kerana Allah...

wassalam..

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)