::If WORDS could Talk::

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah.... Alhamdulillah..Alhamdulillah...

semalam time rehlah, sempat buat aktiviti kat adik2..
aktiviti "If Words could Talk"

cara-caranya;)

saya bagi adik 2 keping kertas kecil pelbagai warna(pilih warna kesukaan)
then,
saya bagi arahan:

"adik2 tulis kata-kata hati/luahan hati/komen membina pada 2 keping kertas tu.
1 kertas tuliskan untuk apa2 shj yang ada kaitan dengan USRAH (Sharing is Caring).
kertas USRAH serahkan pada kak lah sbg simpanan.
1 kertas lagi tulis apa2 yang ada kaitan dengan FINAL EXAM.. boleh bagi tip exam atau kata-kata semangat.. kertas tu akan dibuat undian siapa yang bakal terima kata-kata hati awak.. so, buat yang terbaik! semoga berjaya..;)"

Alhamdulillah... masing2 duduk jauh2 semata-mata nak ambik feeling tulis atas kertas tu.. hehe seronok!
tulis ape tu?

taa..da... inilah hasilnya... dan dibuat undian..
kata-kata semangat sempena EXAM buat sahabat2..:)

semua seronok je dapat hadiah kata2 ni dr sahabat.. Alhamdulillah..

saya pun dapat jugak.. sekadar nak tahu apa yang ada dihati adik2 berkaitan USRAH "Sharing is Caring" ni... 
InsyaAllah, doakan saya tamat degree semester ini jugak..
akan saya simpankan 'hadiah' indah ini sebagai kenangan
sepanjang saya jaga adik2 USRAH di sini..

saya kongsikan kata-kata ini sebagai penambah SEMANGAT kejayaan saya:)









lastly... kata2 saya buat semua adik2 USRAH... 


terima kasih semua.. luv u all fillah!!

Alhamdulillah... 

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)