::blog ini::


Bismillahirrahmanirrahim...........

SalaMesrAbadieyHearty

Sahabat-sahabat…



Sudahhampir 4 bulan dah rupanya blog saya ini di publishkan… 
sedar tak sedar kan? 

Betullah, akhir zaman ini...
 setahun bagai sebulan, 
sebulan bagai satu minggusahaja,
seminggu bagaikan sehari, 
sehari bagaikan satu jam,
 satu jam bagaikanseminit 
dan seminit bagaikan satu saat.. 

Allahu Akbar! Allah memang tidakpernah berbohong..
 itu tandanya DUNIA HAMPIR KIAMAT!! 

Sudahkah saya bersedia???

Teringatdi mindaku kata-kata Saidina Ali Karamallahu Wajahah;

“Dunia ini adalah tempat beramal dan tiada pembalasan di sini. Manakala, akhiratpula adalah tempat pembalasan dan tiada amalan lagi di sana. Maka. Beramallahkamu di tempat yang tiada pembalasan untuk menerima pembalasan di tempat tiadaamalan padanya.”

YaAllah,
Sayasedang berusaha mempelajari ILMU AGAMA ALLAH dengan bersungguh-sungguh agar blogyang saya buat sekarang boleh menjadi medan dakwah kepada semua yang membaca blogini. 
Bagilah aku kekuatan agar blog ini menjadi wadah perjuangan ISLAM buatsemua. Saya memohon blog ini tidak menjadi seperti blogku yang sebelum ini. 
Baru diherdik oleh seseorang yang berhasad dengki telah menyebabkan akumembuang blog yang lama dulu.

YaAllah,
Letakkansaya tekad di hati agar saya tetap dalam PERJUANGKAN ALLAH DAN ISLAM!! JANGANbagi aku menjadi FUTUR dalam PERJUANGAN ISLAM.. 
Saya CINTA ALLAH!

YaAllah,
Bagilahsaya kekuatan dalam menghadapi mehnah dan tribulasi dunia hari ini. Saya mohonkekuatan dariMU yang 
MAHA PEMBERI yang MAHA PENGASIH dan PENYAYANG…

Ameen..

wassalam...

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)