IKTIBAR dari OMBAK

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

nikmat Allah bagi tersangat2 lah besar...
maka syukurilah segala nikmatNYA..

keindahan alam yang ALLAH cipta ini,
cukup sudah membuktikan ALLAH itu Maha Hebat!

maka, 
gunakan nikmat ciptaanNYA sebaiknya..
ambillah iktibar disebalik penciptaanNYA... :')

gambar kat bawah ni,
kenangan menikmati keindahan alam ciptaan Allah

gambar lain, waktu yang sama..
kenangan bersama insan2 tersayang..:')
anak-anak saudara,
Sumaiyyah & Syarifuddin
adik2 bongsu ku,
bongsu (lelaki) : Amri
bongsu (perempuan) : Khadijah

lokasi: PANTAI TELUK GADUNG, DUNGUN, TERENGGANU.

kami pergi sana awal2 pagi, 
tak de sesiapa pun lagi..
hanya kami2 je.. ;P
seronok!
sampai2 terus makan pagi..
isi perut dulu..

kami menguasai taman permainan ini..ngeh23x

bergerak ke pantai pulak...

masa untuk berlari!
sedia-MULA!!!

masa untuk main 'lompat2 dalam petak'..;P

tumpang lompat2 jugak..;)

masa untuk menikmati keindahan ciptaan Allah...

Allah...Allah...Allahu Akbar!!!

ANTARA NIKMAT ALLAH CIPTA KEINDAHAN PANTAI INI ialah...
"MEMUPUK KASIH SAYANG SESAMA KELUARGA"

p/s: semoga ada 'nilai' pada tulisan saya kali ini.. ambil iktibar apa yang baik..

buang yang keruh, ambil yang jernih..

:)

wassalam....

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)