saya pun dating jugak!

Bismillahirrahmanirrahim…

Alhamdulillah… Alhamdulillah... Alhamdulillah…

Allah masih bagi peluang untuk saya mencoretkan sesuatu di dalam blog ini.

Sudah lama saya tidak berkunjung ke sini. Terasa rindu pula pada blog ini.

Melihat pada posting sebelum ini, saya mencoretkan perihal JODOH saya.

Alhamdulillah,

TERIMA KASIH ALLAH MENGURNIAKAN JODOH BUATKU.
TERIMA KASIH ALLAH TEMUKAN SAYA SEORANG SUAMI.
…..
Sebelum ini, saya pernah bagitahu yang saya nak ceritakan kisah ‘dating’
kami berdua sebelum suami ke Mesir. 

Tapi, disebabkan sekarang saya pun berada di
Ardun Kinanah ni, saya gabungkan sekali kisah
‘dating b4 fly to Egypt together with dating at Egypt’…
:p
…..
Bayangkan, kenal dengan suami tak sampai sebulan…??
Terus NIKAH?! Alhamdulillah.. itulah JODOH DARI ALLAH!

lepas je AKAD NIKAH, 
3 hari lepas tu suami nak ke Mesir.

baru nak kenal-kenal awak ni... :P

5 Disember kami nikah,
6 Disember, suami ajak gi jalan-jalan tengok pantai...


 


Ambil angin pagi di Pantai Teluk Bidara, Dungun. ;)
 ...

keesokannya, 7 Disember kami bertolak ke Pahang...


Di rumah Ustaz Hayat, ustaz yang suami paling rapat 
sewaktu dia belajar di ting4 -5 dulu. :)


singgah ke rumah besan Mertua di Raub, Pahang.
(muka tahan panas :P)


ambik gambar sekeping di R & R ... erk! 

huhu..

...

8 Disember - jalan2 shopping Times Square KL


KL Sentral


....

9 Disember - hantar suami di KLIA

feeling2 romantik la.. iskh23x.. 
tapi masa tu MALU-MALU KUCING la~ <3
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v

tup..tup..tup..

28 Januari saya pula ke Mesir
....

;)

......

SUBHANALLAH, semuanya kurniaan ALLAH SWT buat hamba ini.
TERIMA KASIH ALLAH.

INSYAALLAH, AKAN KU JAGA HUBUNGAN INI.

CINTA KERANA ALLAH SWT
SEHINGGA SYURGA
INSYAALLAH..

:)

sekian~ <3

No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)