::ReunionRaya 'RR' bersama teman lama::

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah...

Allah bagi peluang untuk saya update blog kali ini. Alhamdulillah..

Disebabkan sekarang dalam mood SYAWAL a.k.a AIDILFITRI,
saya nak kongsikan pasal Raya!!!

gembiranya....
 ^______________^

Raya Tahun ni sama macam tahun-tahun lepas,
BAHAGIA + GEMBIRA...

Terima Kasih Allah... :)

Tajuk post saya kali ni adalah.... 'RR' a.k.a Reunion_Raya...

hihi.. saje je letak tajuk macam tu sebab tak tahu dah nak tulis apa.. ;)

boleh dikatakan tahun ni saya raya sakan sungguh-sungguh...
bersama kawan/rakan/teman/sahabat

 rumah cik 'Rembulan Dinihari' hihi

 rumah teacher zaini.. English teacher year 6 2002

 rumah Maisarah

 Reunion @Pantai Teluk Lipat

 makanan tersaji... ;)

 hai... ini kami semua~

 mood R4BAAH
#Save&Pray4Egpt #SaveDrMorsi

Saya, Fatihah & Nadia

---------------------ex-Sekolah rendah (Sekolah Kebangsaan Kuala Dungun)---------------------
&
Rumah Ustazah Aziah

Rumah Ummie Wadud

 Walimah+raya rumah kak sara (senior spm 2005)

 rumah Ana engah...
setelah 8 tahun tak jumpa..
Allah temukan semula kita.. :') terharu

 bersama senior2 imtiaz..
kak shida, kak zana, kak tihah

 walimah+raya rumah azma

 cop! kami amik berkat..
doakan kami dipermudahkan jodoh..
saya nak kawen jugak.. ;P

 rumah syakirah... miss u dear!

 rumah cikgu zaipah..
teka mana cikgu kami?
hehe.. cikgu kami muda lagi tau~

 rumah Syu_Tall...
tengok, sape yang 'tall' tu.. dialah gerangan tuan rumah.. hihi

 rumah Aisah.. bakal guru~

Rumah Bie

 Rumah Huda

-----------------ex-Sekolah Menegah (Sekolah Menegah Imtiaz Dungun)----------------------


No comments:

Post a Comment

(: Anugerah dari Allah swt :)

(: Anugerah dari Allah swt :)

harapan

BLOG yang saya cipta ini adalah peribadi saya. sebarang kekurangan adalah perkara biasa. Manusia tidaklah sempurna...

BLOG ini adalah kata-kata saya sendiri, tidak berfakta.. ambillah fakta dari orang-orang yang terkenal sahaja.

BLOG ini digunakan untuk memberi pandangan peribadi dari saya terhadap sesuatu isu..

BLOG ini berharap ada teguran, komen, nasihat dalam membetulkan diri ini agar Allah meredhai tulisan saya.

p/s:) saya ini sangat KURANG ILMU.. mohon tunjuk ajar dari mereka yang LEBIH BERILMU..

" Tengok apa yang baik pada pandangan peribadi saya,

jangan tengok diri saya yang hina di sisi Allah ini..."

Salam Sayang dari saya.. ;)